Skip to content

Search Engine Marketing – Google Adwords

2013/03/14

adwords

Πόσο αποδίδουν στα αλήθεια οι διαφημίσεις στα google-adwords; Ας δούμε μερικά στοιχεία. Στα 37.9 δισ. δολάρια  δολάρια τα κέρδη  της Google  το 2011 εκ των οποίων 14,8 δισ. προήλθε  από  διαφημίσεις στις ΗΠΑ.( 96% του ποσού από τα Google AdWords!) Σύμφωνα όμως με έρευνα από   τα πανεπιστήμια του Chicago και του Berkeley,  οι εξοικειωμένοι χρήστες  με το internet μπορούν  κατανοήσουν τι είδους προϊόντα προσφέρει ένας γνωστός  ιστοχώρος, με αποτέλεσμα να μην  επηρεάζονται από τις διαφημίσεις. Tο συμπέρασμα ισχύει μόνο για  γνωστές επιχειρήσεις. Μικρότερες επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις χωρίς μεγάλη αναγνωρισιμότητα του brand  τους μπορεί να ωφεληθούν από τη συχνή διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (search engine marketing).

Παρόλα αυτά όλες σχεδόν οι μεγάλες  εταιρίες συνεχίζουν να ξοδεύουν χρήματα για  διαφήμιση στις μηχανές  αναζήτησης. Ο λόγος είναι ότι το μέγεθος των επισκέψεων (clicks)  υπολογίζεται από τις εταιρίες ως απόδοση της επένδυσής τους. Βέβαια η προσέλκυση επισκεπτών δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη αύξηση της πελατείας, μπορεί μάλιστα  προκαλεί σύγχυση στην εξήγηση κατά τη μέτρηση της ουσιαστικής απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας (ROI). Αυτή η σύγχυση φυσικά ενθαρρύνεται από την Google..

Advertisements

From → SEM

Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s